thelaststarinthesky

Direktlänk till inlägg 2 november 2015

"Bantningskur"

Av therese - 2 november 2015 19:54

Idag fyllde jag som sagt 28år & presenterna jag fick uppskattades väldigt mycket. Tusen tack! Första paketet var från faster, hennes barn & Fredrik. Och det var en lykta med ett ljus, 

 
Den har fått tillfällig plats i fönstret i vardagsrummet, men kan tyvärr inte ha kvar den där, för då kommer barnen förmodligen riva ner den :/ 

Och andra paketet var från älsklingen & barnen. Kommer dock behöva gå på bantningskur efter detta, haha!  
Chipspåse, 2trisslottor, en glasburk med sugrör saknas på bilden dock. 

Ja säger då det, haha! Tusen tack ännu en gång. 


Båda barnen har feber, jävla skiiiit att det aldrig går över! Är inne på andra veckan nu med baciller som vägrar försvinna! Det är inge kul och se sina barn må dåligt & det känns inge bra att vara borta från jobbet. Får hoppas de sover bort febern.... 

Om en stund blir det och se ängelby & sedan krypa ner i sängen & sova. Tänk nu ÄR man 28år. 
Kram & godnatt! 






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av therese - 21 november 2015 09:10

Sist jag skrev så lovade jag att bli bättre på att blogga, men tyvärr har jag inte lyckats fullfölja det. För nu är det åter igen länge sen jag skrev sist. Men är det inte jobbet som tar upp all tid så är det hemmet & barnen <3 men jag antar att d...

Av therese - 2 november 2015 09:36

  på födelsedagen till mig själv! :)Ja idag fyller jag 28år. Det "firas" hemma med en son som har feber & en dotter som är pigg & gör allt för att fånga brorsans uppmärksamhet. Och själv hostar jag till & från och är små snorig. Men annars är allt b...

Av therese - 15 oktober 2015 20:18

Länge sen jag skrev sist, så nu är det väl på tiden att jag skriver några rader :) Är inne på min andra vecka på jobbet & jag trivs bara mer & mer. Jag tycker att jag har kommit in i arbetet riktigt bra & det mesta flyter på. Ska bara försöka lära mi...

Av therese - 6 oktober 2015 07:10


  Godmorgon bloggvärlden! :´) Första jobbdagen igår gick jätte bra. Fick mycket beröm! Jag jobbade med en tjej hela tiden och hon var jätte bra. Visade mig hur jag skulle göra när jag blev osäker & förklarade bra. Fick jobba med en annan tjej också ...

Av therese - 5 oktober 2015 06:33

Godmorgon! Vaknade när väckarklockan ringde 06.23, Micke meddelade mig att han blir hemma & vabbar idag. Kevin har hostat hela natten. Och är lite små snorig! :/ tanken var den att jag skulle somna om, men kunde inte. Och Kevin kunde inte heller somn...

Presentation


En blogg fylld av kärlek! :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards