thelaststarinthesky

Direktlänk till inlägg 28 augusti 2015

F som i Fredag!

Av therese - 28 augusti 2015 14:26

Barnen är lediga idag, eller rättare sagt dom går inte på dagis på fredagarna. Så idag hade jag hoppats på en fin sovmorgon till 8.00-8.30, det hade faktiskt varit ganska skönt. Men istället vaknade Bella vid 6.30 & gnäller lite. Men somnar om efter att jag sa till henne att vi kunde sova lite till. Men vid 07.10 så vaknar både Bella & Kevin. Jaha det blev med andra ord ingen sovmorgon ;)

Har passat på att slänga in hyllplanen som sitter på kylskåpsdörren i diskmaskinen och sedan slängde jag in lite annat som behövdes diskas. Och sedan har jag gjort i ordning "brötskåpet" där vi har matlådor, bakbunkar, köksvåg m.m jag är inte helt nöjd, men det blev bättre

Har även gått ut med komposten, fixat mat (som blev sådär) marinerat köttet, plockat lite och bakat chokladbollar. Nu sitter vi & tar det lugnt en stund. Men ska om en stund fortsätta och dona här hemma. 

Vid 16.30 kommer älsklingen hem & då blir det lite middag, som idag består utav: Klyftpotatis, rödvinsås & fläskfilé. Kommer bli gott :) 

F som i FREDAG! hoppas ni får en riktigt trevlig helg! Och glöm inte att vara rädd om er. 

Ska ta och mysa ner mig i soffan med skruttfia, som gått & blivit förkyld. Och verkar inte må toppen :(

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av therese - 21 november 2015 09:10

Sist jag skrev så lovade jag att bli bättre på att blogga, men tyvärr har jag inte lyckats fullfölja det. För nu är det åter igen länge sen jag skrev sist. Men är det inte jobbet som tar upp all tid så är det hemmet & barnen <3 men jag antar att d...

Av therese - 2 november 2015 19:54

Idag fyllde jag som sagt 28år & presenterna jag fick uppskattades väldigt mycket. Tusen tack! Första paketet var från faster, hennes barn & Fredrik. Och det var en lykta med ett ljus,    Den har fått tillfällig plats i fönstret i vardagsrummet, men k...

Av therese - 2 november 2015 09:36

  på födelsedagen till mig själv! :)Ja idag fyller jag 28år. Det "firas" hemma med en son som har feber & en dotter som är pigg & gör allt för att fånga brorsans uppmärksamhet. Och själv hostar jag till & från och är små snorig. Men annars är allt b...

Av therese - 15 oktober 2015 20:18

Länge sen jag skrev sist, så nu är det väl på tiden att jag skriver några rader :) Är inne på min andra vecka på jobbet & jag trivs bara mer & mer. Jag tycker att jag har kommit in i arbetet riktigt bra & det mesta flyter på. Ska bara försöka lära mi...

Av therese - 6 oktober 2015 07:10


  Godmorgon bloggvärlden! :´) Första jobbdagen igår gick jätte bra. Fick mycket beröm! Jag jobbade med en tjej hela tiden och hon var jätte bra. Visade mig hur jag skulle göra när jag blev osäker & förklarade bra. Fick jobba med en annan tjej också ...

Presentation


En blogg fylld av kärlek! :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards