thelaststarinthesky

Alla inlägg den 1 oktober 2015

Av therese - 1 oktober 2015 22:01

Har borstat tänderna & gurglat detta, 
 
Det smakade rävgift. Nej men gott var det inte. Men vi får hoppas det hjälper :) har duschat och det var riktigt skönt vill jag lova! Så ska jag krypa ner i sängen & fippla lite med telefon innan jag stänger igen dom blå. 

Godnatt, sov gott <3







 

Av therese - 1 oktober 2015 10:29

Har fått problem med en av mina visdomständer. Har inte ont i själva tanden, men runt om. Och kinden blir svullen emellanåt. Så troligen någon inflammation :/ Har bett Micke att åka till apoteket efter jobbet och köpa hexident som jag ska skölja munnen med. Tänkte prova med det och se om det går över. Annars får jag bita i det sura äpplet & ringa tandläkaren & be dom dra ut skiten.

Barnen är på dagis, sista dagen för den här veckan. Skönt med tre dagars ledighet sen innan allvaret drar igång igen. För på måndag börjar jag ju jobba! Och nej det är inte någon anställning, tråkigt nog. Utan praktik/arbetsträning. Men vem vet vad det kan leda till? 

Storstädningen är avklarad. Ska bara skaka mattorna på övervåningen & bädda sängarna. Sen är jag FÄRDIG! Det känns skönt och ha den avklarad. Då kan vi ha födelsedagskalas på lördag för våran lilla/stora kille som fyller 4år. Och vi kan njuta av ledigheten & ta det lugnt :) 

Ska ta & hänga upp tvätten & sen fixa det sista på övervåningen. Efter det blir det lunch :D 
Ha en bra dag!! :D <3

Presentation


En blogg fylld av kärlek! :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards