thelaststarinthesky

Alla inlägg den 15 oktober 2015

Av therese - 15 oktober 2015 20:18

Länge sen jag skrev sist, så nu är det väl på tiden att jag skriver några rader :) 

Är inne på min andra vecka på jobbet & jag trivs bara mer & mer. Jag tycker att jag har kommit in i arbetet riktigt bra & det mesta flyter på. Ska bara försöka lära mig alla kunder vad det heter, för det har jag lite dålig koll på ;) men fick en almanacka av chefen idag som jag ska börja anteckna i. Tack snälla <3 "vilken generös chef jag har"

Barnen & gubben mår bara bra. Förra helgen var det meningen att jag skulle ta det lugnt & försöka "landa" lite. Men istället drog vi igång & möblerade om. Så nu har dottern fått ett eget rum & hon är så nöjd & glad för det. Så nu sover jag & Micke på nedervåningen i f.d datarummet & barnen sover på övervåningen! Vill inte ha det på det viset egentligen. Vill helst att vi alla sover på samma plan, men det går inte :/ vi har helt enkelt för litet hus med FÖR lite rum. "tänk om man hade en massa pengar & kunskaper. Då hade vi byggt ut huset. Drömmer om ett stort luftigt kök, 3 sovrum på samma plan, så vi är samlade, frächt och stort badrum & lite större vardagsrum" :D äch vi kan ju lika gärna flytta istället :D 

Ja nej annars händer det inte så mycket :) vi lever & mår bra! Har inte haft tid eller ork till att blogga. Men NU kände jag det var dags! Nu avrunda & se på Tv. Sen sova! Galet trött. Godkväll...




Presentation


En blogg fylld av kärlek! :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards