thelaststarinthesky

Alla inlägg den 4 september 2015

Av therese - 4 september 2015 14:18

Fredag idag, och det innebär fredagsmys. Barnen tjuvstartade lite i morse, efter frukosten. De fick popcorn & festis framför Bamse <3 barnen blev överlyckliga över sin mors knäppa idé. Men ni vet, när katterna är borta så dansar råttorna på bordet. Passar på medan Micke är på jobbet, haha! :´) 

Jag har storstädat, det vill säga städat toaletten. Slängt ut alla husets mattor, dammsugit & torkat golv. Skakat mattor och så bäddat rent i vår säng! Så nu är det rent & fräscht! Så den här helgen tänker jag bara njuta & slappa. Och inte göra en massa måsten. 

NU ska jag ut i köket & kocka. Ska bjuda herren på planstek. (Mos, kött, bea-sås,tomat & sparris) lär hamna i paltkoma. Länge sen vi åt planstek. Är för lat att fixa det ;) 

Imorgon ska vi besöka biblioteket. Ska lämna tillbaka böcker vi lånat förut och sedan låna lite nya böcker. Som vi kan krypa ner i soffan & läsa i. Och sen ska vi träffa min absolut bästa kompis Vicky med familj <3 EV grilla och mysa. Kommer bli så jävla kul. Kvittar faktiskt vad vi än gör, för vi har så himla kul ihop. 

Micke min älsklinge & Vicky min allra bästa vän  - Ni två är två personer som betyder väldigt mycket för mig! Med er kan jag vara mig själv, prata med er om precis allt. För er kan jag verkligen lita på till 100%, ni ställer upp, ni finns där. Ni är så jävla fina båda två <3

Micke i November firar vi 5år, FEM underbara år. Och jag hoppas att vi kommer fira många fler år tillsammans. Jag älskar dig så jävla mycket. Tack för allt du lärt mig, tack för att du gett mig det finaste en människa kan få (våra barn) tack för att du ställer upp, stöttar och finns där. Min vackra prins! Du och jag mot världen. Du är inte bara en underbar sambo & pappa till våra barn. Du är världens bästa vän också. 

Nej nu ska jag ta & laga mat. Puss & hej! Trevlig helg 

Presentation


En blogg fylld av kärlek! :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<< September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards