thelaststarinthesky

Alla inlägg den 8 september 2015

Av therese - 8 september 2015 09:55

Hade bestämt att vi skulle äta ris & kycklinggryta idag. Går ner till källaren för att hämta kycklingfilén. Och när jag tar ut en "filé" från påsen så ser jag att det är kycklingklubbor :O går tillbaka till frysen, tänkte om jag tagit fel påse. Visar sig att vi inte har någon filé hemma. Vi har köpt fel. Har köpt kycklingklubbor istället.

Orkar inte dra till affären nu, så jag tänkte ut en annan maträtt istället (fisksoppa) börjar koka upp vatten med fiskfond. Kommer då på att vi inte har purjolök hemma som jag brukar ha i soppan. Så det skiter sig med denna rätt också. Så nu får jag försöka klura ut något igen. Haha! Det går bra nu ^^ 

Men nu står det stilla. Vad ska vi äta idag egentligen? jaja det löser sig. Det är några timmar. 

Inatt krånglade Bella lite & efter det hade jag lite svårt att somna om. Men lyckades somna om iallafall. Vaknar till vid 5.15 då Kevin kommer in till vårt sovrum, han kryper ner bredvid mig och somnar om på en gång. Vid 06.25 ringer väckarklockan. Jag stängde av den och skulle sedan gå upp. Men somnade tydligen om & vaknar 07.11 Fick då väldigt bråttom då barnen ska vara på dagis vid 08.00 & jag skulle ha utvecklingssamtal. Stressar på med kläder, ringer dagis och sen ner och käkar frukost. Efter det på med ytterkläderna & iväg. 3min sena blev vi "bara" :-D 

Utvecklingssamtalet gick bra. Nu ska jag ta och dona lite här hemma innan barnen ska hämtas vid 13.00. 
Ha en underbar dag! kram på er alla

Presentation


En blogg fylld av kärlek! :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<< September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards