thelaststarinthesky

Direktlänk till inlägg 7 september 2015

Helgen..

Av therese - 7 september 2015 08:38

Den här helgen har varit en riktigt blandad kompott! Fredagen var inge vidare, den var bara jobbig! Men lördagen däremot var jättebra :D 

På lördag förmiddag åkte vi in till stan, vi besökte biblioteket för att lämna tillbaka de gamla böckerna & lånade sen nya, hela 23böcker. Nej det går inte att låna mindre än så :p 

Sedan gick vi till pizzerian & åt en bit mat. Och det smakade riktigt bra. Jag käkade carlzone och Micke och barnen delade på en superkebab. Men Micke var inte så hungrig så vi fick be om en pizzakartong & ta med oss det som blev kvar. 

Väl hemma så tog vi det lugnt en stund. Och sedan packade vi ihop lite saker & cyklade sen hem till min allra bästa vän Vicky med familj :) det var egentligen bara meningen att vi skulle umgås ett par timmar och sen dra hem. Men vi hade så trevligt och ville inte avsluta så vi bestämde oss för att sova kvar. Så Vicky, Dan & Micke åkte och hämtade lite mer grejer (sängkläder, pyjamas och tandborstar) 

Somnade runt 23.00, då gick ögonen i kors. Sov till 3.30 kanske. Vaknade till & kunde inte somna om fören 5.00 tiden. Då kom även Micke & Kevin in till mig och Bella. Dom sov först i ett annat rum :D vi sov sen till 9.00 

Cyklade hem strax efter 13.00 på söndagen. När vi kom hem duschade vi, och sedan värmde vi på pizzan och åt lite piroger. Ingen av oss orkade laga mat och vi alla blev mätta och glada. Sen intog vi soffläge och bara slappade.

Lade barnen vid 19, fixade med tvätten, tillagade god kvällsmat & tittade på film med Micke <3 sen lade vi oss. Somnade 22.15 :)

Måndag idag - Barnen tittar på Tv. Och jag sitter här. Men om en stund blir det och cykla till Ica & handla. Sen får vi se vad som händer resten av dagen! 

Ha det bäst :D 

 
 
Malin

Malin

7 september 2015 09:33

verkar som ni hade en bra helg ändå! Här har det bara bestått av jobb så inte haft världens roligaste helg ;)

http://nouw.com/malinranta

therese

8 september 2015 09:55

Jo då det har varit en bra helg annars bortsett från fredagen. Okej! Vad jobbar du med då? inte super kul att jobba alla gånger. Men så länge man får pengar så :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av therese - 21 november 2015 09:10

Sist jag skrev så lovade jag att bli bättre på att blogga, men tyvärr har jag inte lyckats fullfölja det. För nu är det åter igen länge sen jag skrev sist. Men är det inte jobbet som tar upp all tid så är det hemmet & barnen <3 men jag antar att d...

Av therese - 2 november 2015 19:54

Idag fyllde jag som sagt 28år & presenterna jag fick uppskattades väldigt mycket. Tusen tack! Första paketet var från faster, hennes barn & Fredrik. Och det var en lykta med ett ljus,    Den har fått tillfällig plats i fönstret i vardagsrummet, men k...

Av therese - 2 november 2015 09:36

  på födelsedagen till mig själv! :)Ja idag fyller jag 28år. Det "firas" hemma med en son som har feber & en dotter som är pigg & gör allt för att fånga brorsans uppmärksamhet. Och själv hostar jag till & från och är små snorig. Men annars är allt b...

Av therese - 15 oktober 2015 20:18

Länge sen jag skrev sist, så nu är det väl på tiden att jag skriver några rader :) Är inne på min andra vecka på jobbet & jag trivs bara mer & mer. Jag tycker att jag har kommit in i arbetet riktigt bra & det mesta flyter på. Ska bara försöka lära mi...

Av therese - 6 oktober 2015 07:10


  Godmorgon bloggvärlden! :´) Första jobbdagen igår gick jätte bra. Fick mycket beröm! Jag jobbade med en tjej hela tiden och hon var jätte bra. Visade mig hur jag skulle göra när jag blev osäker & förklarade bra. Fick jobba med en annan tjej också ...

Presentation


En blogg fylld av kärlek! :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<< September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards